מוצר ייעודי לכל סימפטום של מחלת הפסוריאזיס

לצערינו פסוריאזיס היא מחלה מרובת תסמינים, לכן חשוב להתייחס לכל תסמין ולשייך לו טיפול מתאים ויעיל. אמנם לפסוריאזיס אין תרופה, אך ההקלה בתסמינים ותחזוקת העור הופכים את הפסוריאזיס לפחות מגביל ומעכבים את ההתפרצות הבאה.

נתחיל מכך ששימוש באלוקדו זה אורח חיים, המצריך התמדה כחלק משגרת היומיום. למוצרים אין ריח ורמת הספיגה המהירה שלהם גורמת לעור להיראות רגיל ולא שמנוני.

השאלה הראשונה שאתם צריכים לברר היא באילו אזורים בגוף חלה התפרצות הפסוריאזיס הנוכחית?

לאחר מכן צריך לנתח את התסמינים באופן יותר ספציפי ולברר מאילו תסמיני פסוריאזיס אתם סובלים? גם אם יש לכם כמה תסמינים, חשוב לטפל בכל אחד בנפרד ליעילות מקסימלית.

עבור פסוריאזיס בראש יש להשתמש בתכשירי אלוקדו ייעודיים לטיפול בקרקפת ואזור הראש.

 

איך משתמשים במוצרי אלוקדו לפסוריאזיס?

כאשר אתם מזהים פצע מדמם/פתוח על הקרקפת יש להשתמש באלוקדו גולד עד לסגירת הפצע. ניתן להשתמש בתכשיר עד 3 פעמים ביום ולהניח כמות מספקת על הפצע ליעילות מרבית.

אלוקדו שמן לקרקפת-  מספק הקלה במקרים של יובש קיצוני, גרד וקשקשת. יש למרוח בנדיבות על גבי הקרקפת ולעסות ביסודיות. להשאיר על הראש לפחות ל-4 שעות (ניתן לכסות את הראש בעת ההמתנה). לאחר מכן יש להסיר את השמן עם שמפו אלוקדו. מומלץ לשימוש 3 פעמים בשבוע להשגת תוצאה מירבית.

אלוקדו שמפו-  נוסחה ייחודית וחדשה להזנה וליחוח עור קרקפת יבשה מאוד ובעלת קשקשת. השמפו מקל במקרים של גרד ואדמומיות תוך כדי שמירה על מראה שיער בריא. יש להניח כמות מספקת על שיער לח ולעסות את השיער והקרקפת עד ליצירת קצף. לשטוף במים עד להסרה מלאה של השמפו. להשלמת הטיפול מומלץ להשתמש במרכך אלוקדו. מיועד לשימוש יומיומי.

אלוקדו מרכך שיער- עוזר בריכוך ועידון העור לקרקפת יבשה עד יבשה מאוד בעלת קשקשת, תוך כדי שמירה על סיב השערה. לאחר השימוש באלוקדו שמפו ובעוד השיער לח יש לעסות את השיער והקרקפת, להשאיר 3-5 דק' ולשטוף עד להסרה מלאה של המרכך. מיועד לשימוש יומיומי.

עבור פסוריאזיס באזור הגוף, יש לטפל בכל תסמין בקפידה עם מוצרי אלוקדו ייעודיים, בכדי להשיג תוצאה מירבית ואף לעכב את ההתפרצות הבאה.

כעת נבחן את התסמינים ונשייך להם את המוצר היעיל ביותר עבורם-

פצע מדמם/פתוח- במקרה של פצע מדמם/פתוח, יש להשתמש באלוקדו גולד עד לסגירת הפצע. ניתן להשתמש בתכשיר עד 3 פעמים ביום ולהניח כמות מספקת על הפצע ליעילות מרבית.

גרד- במקרה של גרד יש להשתמש באלוקדו קרם להרגעת האזור. אין הגבלת שימוש בקרם, כשמגרד מורחים!

עור אדמומי ודלקתי- במידה והעור נפוח או אדמומי יש להשתמש באלוקדו גולד. ניתן להשתמש בגולד ובקרם זה אחר זה במידה ומצב הנפיחות משתפר עם הגולד אך העור מגרד.

קשקשת- במקרה של קשקשת יש להשתמש באלוקדו סילבר, אשר מסיר את שכבור העור אחת אחרי השנייה וגורם לגוף להבין שזהו קילוף טבעי ושאין צורך לייצר עוד שכבות עור (שיוצרות עוד קשקשת). במידה ומדובר בקשקשת קשה/קשקשת על מפרקים, יש לשים אלוקדו סקין סופטנר מעל האלוקדו סילבר. במידה ויש פצע בנוסף לקשקשת, חשוב לא לשים סילבר עד שנסגר הפצע.

למשתמשים חדשים מומלץ לבחור באלוקדו קיט, בו ישנם כל המוצרים במחיר מוזל בכדי שתוכלו להבין ראשית את השימוש בכל המוצרים ולתעדף לפי צורך בקנייה הבאה!

כתיבת תגובה

הירשמו לניוזלטר שלנו

הישארו מעודכנים ותהיו ראשונים לדעת על הטבות ומבצעים בחנות! כל מה שנשאר לך זה להשאיר פרטים 

Open chat
היי,
איך נוכל לסייע לך?
דילוג לתוכן